7/18
  • Pages
01 NL Online magazine NebimInfo | Nebim Groep
02 Inhoud | Nebim Groep NL
03 Venlose Metaal Recycling | Nebim Groep
04 Total Project Care | Nebim Groep
05 Elektrisch proefrit Volvo FM Electric | Nebim Groep
06 General Safety Regulations | Nebim Groep NL
07 Paperless werkplaats | Nebim Groep
08 25 jaar funpop, 25 jaar kippenvel, samen!
09 Renault Trafic | Nebim Groep
10 Nebim Used Parts | Nebim Groep NL
11 Sitech | Nebim Groep
12 Deze services verhogen uw rendement | Nebim Groep NL
13 Truck of oplegger verkopen? | Nebim Groep NL
14 Nebim Volvo Dynamic Steering | Nebim Groep
15 Volvo 100% elektrisch in de bouw | Nebim Groep
16 Renault Trucks E-Tech | Nebim Groep
17 Tacho | Nebim Groep
18 Kort nieuws | Nebim Groep NL

Nebim Nieuws

DIGITAAL WERKEN IN DE WERKPLAATS

NEBIM

Staat uw truck, bedrijfswagen of trailer bij ons in de werkplaats? Uiteraard doen we er alles aan om werkzaamheden zo snel mogelijk uit te voeren zodat uw materieel zo kort mogelijk stilstaat. We kijken continu hoe we dat proces verder kunnen verbeteren. De nieuwste ontwikkeling is de overstap naar een digitale werkwijze in onze werkplaatsen.

ALLE INFORMATIE OP ÉÉN SCHERM

In al onze werkplaatsen gaan monteurs en servicecoördinatoren stap voor stap digitaal werken met tablets. De eerste workshops zijn eerder dit jaar gegeven. Door volledig digitaal te werken worden de papieren werkorders in de werkplaats verleden tijd. Het voordeel van een digitale werkwijze is dat alle informatie over de truck en de uit te voeren werkzaamheden overzichtelijk op één plek staat. Is er een wijziging in de werkorder? Dan kan deze eenvoudig worden aangepast, zonder dat er een compleet nieuwe werkorder gemaakt hoeft te worden. Ook eventuele foutcodes en andere relevante informatie over de truck kunnen monteurs in een oogopslag zien op de tablet.

SNELLE COMMUNICATIE MET DE KLANT

Onze werkplaatsen in Gent en Venlo werken inmiddels met een digitaal systeem; andere vestigingen volgen binnenkort. Alle servicecoördinatoren en monteurs hebben een eigen tablet, waarmee ze ook snel kunnen communiceren met u als klant. Ziet de monteur bij een onderhoudsbeurt bijvoorbeeld dat een bepaald onderdeel defect of is beschadigd? Dan kan de monteur daar meteen een foto van maken en (inclusief een advies) naar de klant sturen. Zo kan er direct een besluit worden genomen over het uitvoeren van de reparatie en is het voertuig zo snel mogelijk weer onderweg.

MEER WETEN?

Neem contact met ons op